luni, 26 aprilie 2010











Un comentariu:

  1. Sa inteleg ca ai fost, sau... poate mai sinteti in Iasi. Gradina botanica este o atractie speciala. De pe vremea cind mai aveam permisiunea de a fotografia acolo am o colectie deosebita de imagini. (Nu mai am aceasta permisiune pentru ca folosesc aparatura profesionala si mi s-au cerut sume prea mari pentru a fotografia sub supraveghere.)
    Aveti fotografii bune. Incercati sa nu mai folositi blitzul pentru fotografia de flori. Imaginea devine prea dura, pierde mult din farmec si sensibilitate! E un pic mai dificil fara blitz, se fac mai multe incercari pt ca multe vor fi neclare, dar pe digital nu e greu sa tragi 10 imagini pt un cadru. Sper ca nu am provocat un anume disconfort pt ca mi-am permis sa dau un sfat.

    RăspundețiȘtergere